Hakkımda

27 Haziran 2018 Çarşamba

pembe

en çabuk biten rengiydi, boya kalemlerinin
böyle başladı hikayesi,
Bir renk için yeni bir kutu daha alırdım
Bir renk için
her defasında
her bitişinde.

an geldi yeni bir resmi boyamaya başladım,
gecelerce elimde, o bir renk olmadan.
Bir renk eksikti
Bin renk benimleydi.

Bin renge içimdeki bin rengi daha kattım.
Işıl ışıldı tablolarım
Coşkusundan besteler yapılırdı,
Şarkılar söylenirdi gecelerime
Dansını yapardı duvarlarında.

Elimde kalan tüm kutular bitti.
Her bir darbesine hasret günlerim
uzadı sabahlarıma
Boydan boyaydı tablolarım,
Canlıydı
Göz alıcıydı
Buğulanırdı bakışlarım,
izlemeye doyamazdım.

Bir ben bilirdim
hiç unutmadım
Bir renk eksikti

PSS

Okuyucuya not: pembe; neşe ve rengin enerjisinin sembolu. aynı zamanda Tükenen, eksik kalan.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder