Hakkımda

17 Kasım 2010 Çarşamba

Yazıyorum, unutuyorum, özgürleşiyorum.

Aynı şifreyle  sadece bir süre aynı yere giriş yapabilirsiniz..
ya zaman, ya sistem, ya dış etkenler mutlaka  şifrenizi değiştirmenizi sağlayacaklardır. Ne yaparsanız yapın.. aynı şifreyi ömrünüzün sonuna kadar kullanamazsınız. aynı yalanı sürekli söyleyemeyeceğiniz ve aynı kalamayacağınız gibi.

Hayatta anlamamız gereken bazı hassas noktaları, söylemekten duymaktan sıkılmış dahi olsak anlamadığımız takdirde tarih bizim için  tekerrürden ibaret olur. O gururla söylediğimiz "sil baştan"lar   herkesin harcı değildir.

Hayatı sorgulamaya başladığımız dönemler aslında kendimize uğraş aradığımız dönemlere tekabül eder.  Kimisi için boş vakit kimisi için bol vakit kıymetlidir kimisi ise özgürlüğü kendi kısıtlanmış dünyasında arar ve orda mutlu olur. Her gittiği yere beynini ve kalbini de götüreceğini unutarak..

içtiğimiz her biranın ilk yudumunda ve son yudumunda daha da derinleşir ya anılarımız, onları yakmanın en güzel yolu 2.yi söylemek değildir aslında. En büyük hediyesidir tanrnın unutmak... sadece isteyene.

Yazıyorum, unutuyorum, özgürleşiyorum..


PSS

3 yorum:

  1. canım çok güzel:)
    kalemini sevmeye başlıyorum...

    -ygz-

    YanıtlaSil
  2. Yazmak unutmak mıdır esasında yoksa yazdıkça mı hatırlarız veya hatırladıkça mı yazarız gibi bi kaos var sanki.. Unutmak mı hatırlamamak mı? Hangisi gerçek?

    YanıtlaSil
  3. Zeynepçim; gerçek sadece o "an" dır.. sonrasına isimler takarsın, anı, mazi, yada çok sarhoştum gibi ;)

    Yağızcım, bunu senden duymak çok güzel.. ah bir de vaktim olsa..

    YanıtlaSil