Hakkımda

15 Haziran 2018 Cuma

sargı

aklıma düşüyorsun
aklına düşüyorum

başlarken koyduğum noktaları virgüle çevirdim.
korkuları paketledim, çok sevinecek ruhlara hediye ettim.
gözlerimi açtım, ellerime sardığım kurdeleleri dilek ağaçlarına bağladım o serinlikte.

anlarım yeryüzüne inerken, ışıltılarına saklandım.
daha gerçek olmasını dilediğim ifadelerimin rüyalarında gezindim.

Kokuları baharı getiren yeniden doğumları seyrettim.
serin değildi akşamları artık.
Geriye döndüm, cemre oldum toprağına düştüm.
seni tuttum, düşün oldum, rüyalarına geldim.
korkun oldum, yaranı gördüm, yaramı gördüm.
neşen oldum, dudaklarında büküldüm, tebessümüm oldun.
damla oldum gözlerinden aktım, akışında sabır oldum.
hangi sensin? diye sessizce bakarken
perdeleri açtım,
saklandığım ışıltıları içeri aldım.

istemesende değişeceksin benimle, tanık olduğun dirençlerin teker teker çözülecek,
kumları dökülecek çöllerine,
çiçekleri açıcak kaktüslerin

kokularını duyacaksın sen de
yeniden doğacaksın.

PSS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder