Hakkımda

30 Mayıs 2011 Pazartesi

uyu biraz..

değişken ruhhalime uyum sağlayamadığın ve içinden çok kızdığın bir yana.. isteyip ulaşamadığın el üstünde tutamadığınım; sen olmadığın zamanları sevmiyorum

o zamanları sevmiyorum.
O eskiyi anımsatan masalların bende gizli. Görüyorsun, isim koyamıyorsun ya.. unuttuğun ne varsa hatırlatıyorum sana.

Yalnış zamanların iki kahramanıyız biz. iki farklı dağın tepesinde arasındaki uçurumları umursamamaya çalışıyoruz. bir rüzgar esiyor aramızdan bölünüyoruz.
Kalbimde tüm amalara yer verirken vicdanımı susturmaya çalışıyorum. Rüzgar şiddetleniyor peşisıra ben oluveriyor bir anda.
yanından geçiyorum, çarpıyorum ve yumuşak bir şekilde.

Arsızlığım sinir ediyor bazen bazen hoşuna gidiyor. sen benim kadar karışık değilsin ama bilmiyorsun nasıl davranman gerektiğini. Doğru zannediyorsun ama doğru değil.. ben senden hissedemediklerim için değil, hissettiremediklerin için vazgeçicem, korkuların, kaba tavırların yüzünden vazgeçicem. öylesine tokum ki bunlara.. aradığımın bu olmadığını bildiğim için vazgeçicem.

PSS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder